• 0241752930
  • scoala3mg@yahoo.com
  • str. Albatros nr.10, Mangalia, Constanța, 905500
Proiect eTwinning- Coding with Scratch

Proiect eTwinning- Coding with Scratch

Proiectul Coding with Scratch îi invită pe elevi să facă primii pași în domeniul programării, să învețe despre codificare și să creeze jocuri folosind Scratch. Cu limba engleză ca a doua limbă comună, elevi din diferite țări vor împărtăși, testa și schimba păreri despre proiectele lor scurte programate.

Obiectivele acestui proiect eTwinning vizează:

–          Fixarea câtorva conceptele de codificare și a elementelor de bază ale programului Scratch

–          Dezvoltarea creativității elevilor

–          Exersarea vorbirii unei limbi străine

–          Dezvoltarea culturii europene, internaționale și științifice ale elevilor

Activitățile propuse se vor desfășura din luna septembrie 2023 până în luna mai 2024 și vor implica elevi și profesori din 3 țări europene : România, Franța și Croatia. Inițiatorul proiectului este dna profesoară Dumitru Alina, și din partea școlii noastre ca membri participanți sunt doamnele profesoare Iacob Ancuța și Rotaru Elena-Ramona.

Printre principalele activități desfășurate menționăm:

1.      Prezentarea școlilor afișate în spațiul virtual eTwinning

2.      Participarea la o activitate privind www.code.org introducerea codificării.

3.      Prezentarea participanților, elevi și profesori prin Voki. Ei vor trebui să-și dea numele, să povestească despre hobby-urile lor, ce și-ar dori pentru viitorul lor și să-și dea primele sentimente despre codificare

4.      Realizarea de urări și desene folosind aplicația Pixel Art cu ocazia sărbătorilor de iarnă

5.      Realizarea de desene, jocuri ( cu operații matematice, de cultură generală, cu animații), povești în limbi străine- franceză și engleză )

6.      Crearea de puzzle-uri, padlet-uri

În urma participării la activitățile proiectului, așteptăm următoarele rezultate:

• Învățarea codificării de bază

• Crearea de jocuri pentru gimnaziu pentru a le folosi acasă sau în clasă.

• Îmbunătățirea abilităților lingvistice

•Creșterea motivației elevilor în participarea la activități interdisciplinare prin colaborare europeană

•Dezvoltarea capacității elevilor de a colabora în realizarea de  videoclipuri / produse finale pentru a arăta cum au procedat pentru a reuși în sarcinile lor.

• Realizarea de schimburi între participanți pentru a obține feedback-uri cu privire la jocurile create

Le urăm tuturor mult succes în obiectivele propuse, o colaborare  extraordinară și experiențe de neuitat în cadrul proiectului!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *