Proiecte ETWINNING
Coding and English 2019-2020
Obiectivele proiectului:
– dezvoltarea competențelor de limbă engleză
– dobândirea și consolidarea ccompetențelor de programare
– dezvoltarea creativității prin crearea de personaje
– crearea de jocuri cu ajutorul aplicatiei Scratch
Coding and English 2020-2021
Obiectivele proiectului:
– dezvoltarea competențelor de comunicare prin realizarea de povești interactive
– crearea de jocuri matematice și de cultură generală
– dezvoltarea competențelor de limbă engleză
– crearea de felicitări animate cu Scratch
Proiect Microbit in class
– realizarea de felicitari digitale utilizând placuța microbit
– programarea ledurilor de pe plăcuța
– utilizarea senzorilor de pe plăcuța și realizarea de proiecte în funcție de valorile citite
Proiect Imitation Game: Travel in Cryptoland 2021-2022
Obiectivele proiectului:
– identificarea metodelor de criptare si a importanței lor în păastrarea datelor
– criptarea si decriptarea de mesaje utilizând codul Iulius Cesar
– dezvoltarea competențelor de limbă engleză
– consolidarea competențelor de programare prin realizarea de jocuri cu aplicatia Scrach