• 0241752930
  • scoala3mg@yahoo.com
  • str. Albatros nr.10, Mangalia, Constanța, 905500
Profesorii de la Școala Gimnazială nr. 3 Mangalia îmbunătățesc educația incluzivă prin participarea la mobilitatea din Antalya din cadrul proiectui Erasmus+  ”Educație fără frontiere”

Profesorii de la Școala Gimnazială nr. 3 Mangalia îmbunătățesc educația incluzivă prin participarea la mobilitatea din Antalya din cadrul proiectui Erasmus+ ”Educație fără frontiere”

Un grup de patru cadre didactice de la Școala Gimnazială Nr. 3 Mangalia participă în perioada 7 -11 aprilie la cea de-a treia mobilitate din cadrul proiectui Erasmus+ ”Educație fără frontiere” în Antalya, Turcia, care are ca scop formarea continuă în lucrul cu copiii cu nevoi speciale. Acest proiect internațional le oferă oportunitatea de a învăța noi metode și strategii educaționale pentru a sprijini mai eficient elevii cu cerințe educaționale speciale.

Activitățile din cadrul programului de job shadowing se vor concentra pe observația și învățarea celor mai bune practici utilizate în școlile din Turcia pentru integrarea și susținerea copiilor cu nevoi speciale. Participanții vor învăța tehnici pedagogice adaptate nevoilor diverse ale acestor elevi, precum și abordări inovative pentru a asigura o educație de calitate și incluzivă.

„Participarea la acest proiect este o oportunitate extraordinară pentru noi, ca profesori, să învățăm cum să oferim un sprijin mai eficient copiilor cu nevoi speciale. Este esențial să avem cunoștințele și instrumentele necesare pentru a-i ajuta pe acești elevi să își atingă potențialul maxim. Suntem foarte entuziasmați să aplicăm învățăturile și metodele pe care le vom afla în Turcia, astfel încât toți elevii noștri să beneficieze de o educație de calitate,” a declarat prof.înv.primar Ion Mirela., unul dintre participanți.

Proiectul Erasmus+ de la Școala Gimnazială Nr. 3 Mangalia are ca scop nu doar îmbunătățirea formării cadrelor didactice, ci și crearea unui mediu educațional mai incluziv, în care fiecare copil, indiferent de dificultățile pe care le întâmpină, să aibă șansa de a învăța și de a se dezvolta. Participanții vor observa tehnici de intervenție, abordări personalizate și metode de integrare a elevilor cu nevoi speciale în clasele obișnuite.